Spousta firem, institucí, spolků, škol i úřadů již dnes umí poslat reklamce, grafikovi, tiskárně, novinám nebo třeba televizi své logo ve správném formátu.
Další část subjektů si logo nechala zpracovat od odborníka a když někdo logo potřebuje, přepošlou email, který kdysi dostali. Pokud ho najdou. 

A pak je tu stále dost velká část firem i jednotlivců, která při žádosti o logo pošle v lepším případě nějaký dokument ve wordu, v horším napíšou: Stáhněte si to z webu. Bohužel na webu je třeba jen jako fotografie cedule s logem na budově nebo jako ikona.

A přitom je to tak jednoduché. Stačí logo umístit na svůj web ke stažení. Stránka může být zaheslovaná či každému přístupná a logo ke stažení v nejrůznějších formátech. Není třeba se tam příliš rozepisovat, odborníkovi stačí ke správné volbě přípona a ten kdo neví, zpravidla ani nečte. Vhodné je použít formáty jpg (to zná každý), png (formát obrázku s průhledností), pdf (ideální pro kancelářský tisk) a svg (logo ve křivkách). U jpg a png v RGB, pdf a svg ve CMYK.

A úplně perfektní by bylo přiložit i grafický manuál, ale ten většina firem nemá a neví, co to je, k čemu je dobrý, kde ho sehnat a proč je tak drahý 🙂

logo pro tisk (PDF. CMYK) 

logo ve křivkách (SVG, CMYK) 

logo pro web  (jpg, RGB) 

logo průhledné pro web (png, RGB)

facebook Share on Facebook
Twitter Tweet
Follow Follow us
Instagram
Follow by Email
RSS